17. september 2019
Tirsdag den 7. maj klokken 10 lander Coca Colas røde helikopter ved Norgesvej i Dianalund som et led i sommerkampagnen.
Tirsdag den 7. maj klokken 10 lander Coca Colas røde helikopter ved Norgesvej i Dianalund som et led i sommerkampagnen.
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Coca-Colas røde sommer-helikopter lander i Dianalund

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Coca-Colas røde sommer-helikopter lander i Dianalund
Opdateret 03. maj 2019 kl. 12:15
Ugebladet Vestsjælland - 30. april 2019 kl. 09:42
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Sommerkampagnen »Share a Coke« sættes i gang med en spektakulær flyvetur rundt i Danmark i en rød Coca-Cola-helikopter. Rutens ti byer, der besøges 6.-8. maj, er udvalgt, fordi et personnavn indgår i bynavnet - og lige akkurat navne står centralt i Coca-Colas sommerkampagne.

Tirsdag den 7. maj klokken 10 vil Coca-Cola-helikopteren komme susende ind over Dianalund og lande ved det grønne areal ved Norgesvej - selvfølgelig med sommerens første personlige Coca-Cola ombord.

En lokal borger modtager en Coca-Cola med navn, og en heldig fremmødt får desuden mulighed for at se sin by fra en helt ny vinkel. En lodtrækning på stedet gør nemlig, at man kan vinde en gratis flyvetur over Dianalund i Coca-Cola-helikopteren.

Find dit eget - eller en vens - navn

Denne sommer kan danskerne igen finde deres eget navn - eller navnet på en, man holder af - på en iskold Coca-Cola. Fra maj og hele sommeren igennem skifter Coca-Cola nemlig sit logo ud med 650 af Danmarks mest populære personnavne.

- Rigtig mange forbrugere har i de seneste år efterspurgt Share a Coke-kampagnen, og vi er rigtig glade for at kunne opfylde deres ønske denne sommer, fortæller Maja Bjeverskov, Brand Manager for Coca-Cola i Danmark.

- Med kampagnen sætter vi fokus på relationer mellem mennesker. Vi opfordrer til, at man deler en personlig Coca-Cola eller giver en som en kompliment til venner, familien, kæresten eller hvem der nu måtte have brug for lidt ekstra solskin, siger hun.

Coca-Cola sætter hele 650 af de mest populære drenge- og pigenavne på 0,5L- og 0,375L-flasker. Det svarer til, at mere end 80 pct. af befolkningen vil kunne finde deres navne på flaskerne. Derudover har nogle flasker navne som »Mor« eller »Far'«. Større flasker har også særlige betegnelser, for eksempel »Familien«, på etiketten.

Share a Coke-kampagnen og flaskerne med navne vil være at finde i handlen fra starten af maj.

Fakta
- Fra maj og hele sommeren vil 650 drenge- og pigenavne pryde Coca-Cola flasker

- Navnene dækker over 80 pct. af den danske befolkning

- Coca-Cola helikopteren gæster 10 byer fra d. 6.-8. maj

- De udvalgte byer er Silkeborg, Tim, Augustenborg, Svendborg, Dianalund, Hellerup, Østermarie, Liseleje, Frederikshavn og Hanstholm.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk