14. december 2018
Susanne Kaihøj  er ansat som centerchef i Solrød Center. Foto: Helle Midskov
gallery icon

Se billedserie

Susanne Kaihøj er ansat som centerchef i Solrød Center. Foto: Helle Midskov
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: - Vi skal give kunderne lidt mere, end de forventer

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

- Vi skal give kunderne lidt mere, end de forventer
Sydkysten - 15. september 2018 kl. 12:18
Af Helle Midskov
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Susanne Kaihøj satte sig for godt en måned siden i chefstolen i Solrød Center. For Susanne var det et glædeligt gensyn, det var nærmest som at komme hjem. Det er fem og et halvt år siden, at Susanne forlod jobbet som centerkonsulent i samme center for at prøve kræfter med en lignende opgave på Amager. Da Susanne hørte, at stillingen igen blev ledig, var hun hurtig og fik gjort opmærksom på, at hun godt kunne være interesseret. For selv om hun forlod det lokale center til fordel for at prøve kræfter med marketingopgaverne i Amager Centret, så har interessen for Solrød Center været der i alle årene. Og før Susanne prøvede ny luft under vingerne, havde hun været centerkonsulent i Solrød Center i fem år.

- Jeg kan godt lide lokalsamfundet, og jeg vil gerne være en del af det. I den tid, hvor jeg ikke arbejdede her i centeret, følte jeg mig lidt udenfor, fortæller Susanne, som privat bor blot et stenkast fra arbejdspladsen.

Susanne er født og opvokset i Vallensbæk og efter en kort smuttur til København, så flyttede familien for 20 år siden til Solrød, da de fik børn, og de har boet her siden. Så Susanne kender Solrød godt og har et stort netværk.

- Det betyder meget for mig at favne det lokale og være med til at udvikle, fortæller Susanne Kaihøj, som har brugt den korte tid, hvor hun har været tilbage, på at arrangere centerets fødselsdag og få ryddet op og ud fra kontoret. Det er gangen ind til kontoret et tydeligt bevis på, da den er proppet med fyldte sække, der bare venter på at komme videre til genbrugspladsen.

Skal favne bredere

Susanne er i fuld sving med at lave marketingplaner for centeret, og hun vil gerne holde fast i de aktiviteter, som fungerer for butikkerne og kunderne, og hun vil introducere kunderne for nye tiltag og sjove events, som kan være med til at fastholde det gode kundeunderlag, højne tilfredsheden og udvikle centeret, så det fremstår som et moderne center i tråd med tiden.

- Det er vigtigt, at kunderne føler sig tilpas i centeret. Vi skal give kunderne lidt mere, end de forventer. Det er det, som jeg overordnet vil arbejde for, forklarer Susanne.

Hun har masser af ideer til, hvordan de cirka 65 butikker i Solrød Center bliver markedsført bedst muligt.

- Jeg glæder mig til at præsentere borgerne for nogle nye oplevelser i det lokale center, så man bliver endnu mere bevidst om at gå i de butikker, der er i centeret, og huske at bruge det lokale center. Det handler i høj grad om at finde ud af, hvilke aktiviteter virker godt for butikkerne og kunderne, og hvordan får vi så søsat nogle nye og sjove events, fortæller hun.

- Vi må godt være lidt mere moderne, folk, der bor her i Solrød, er jo med på moden og på beatet. Det må vi godt signalere med de aktiviteter, som vi er med i. Vi må også godt favne lidt bredere, så vi får endnu bedre fat i f.eks. børnefamilierne, forklarer centerchefen, der de kommende måneder håber på at kunne arrangere nogle flere aktiviteter på det nye torv ved strandvejen.

Susanne understreger dog, at der er en lang række aktiviteter, som allerede er i centeret, som fungerer helt i top, det skal der ikke ændres på. Det er loppemarkederne, fyraftensfredagene, noget halloween, lyserød lørdag, og hen over sommeren var der nogle stadedage, som kunderne var meget glade for.

Oktoberfest på vej

- Jeg vil gerne have flere faste aktiviteter, og centeret må godt byde kunderne på flere oplevelser i hverdagen, det arbejder jeg videre med så hurtigt som muligt, smiler hun.

Centeret fyldte 42 år forleden, det nåede den nye centerchef lige at arrangere med ABBA Jam til de voksne og Postmand Per til de yngste, så det var noget af en start. Og centeret fortsætter med at søsætte en ny aktivitet allerede i oktober, lover Susanne.

- Det bliver oktoberfest med et væld af gode tilbud og aktiviteter, og fredag aften den 5. oktober bliver der stillet telt op i centeret, hvor popduoen Sussi og Leo kommer og underholder, det glæder jeg mig til, siger Susanne Kaihøj, som på den lange bane gerne vil arbejde lidt mere med centerets image og et endnu bredere miks af butikker.

- Så der er nok at tage fat på, og jeg glæder mig til sammen med bestyrelsen og de mange butikker at udvikle Solrød Center til et endnu bedre center både for borgerne i Solrød og de mange pendlere, som kommer fra Solrød og de omkringliggende kommuner, fortsætter hun.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk