19. november 2018
Selvom målet på 100.000 kroner ikke helt blev nået, var det stadig en succes, da Timeless Art i Algade 34 lørdag tatoverede løs, hvor hele omsætningen gik til Ung Kræft i Roskilde. Her ses Alex Buch, der er butikschef i Timeless Art og arrangør af eventet, sammen med Mette, der er ildsjæl fra Ung Kræft. Foto: Storm Ravn & Joachim Bærentzen
gallery icon

Se billedserie

Selvom målet på 100.000 kroner ikke helt blev nået, var det stadig en succes, da Timeless Art i Algade 34 lørdag tatoverede løs, hvor hele omsætningen gik til Ung Kræft i Roskilde. Her ses Alex Buch, der er butikschef i Timeless Art og arrangør af eventet, sammen med Mette, der er ildsjæl fra Ung Kræft. Foto: Storm Ravn & Joachim Bærentzen
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Tatovører indsamler 40.000 kr. til Ung Kræft

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Tatovører indsamler 40.000 kr. til Ung Kræft
Roskilde - 07. november 2018 kl. 16:52
Af Katrine H. Kristensen
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Timeless Art i Roskilde satte lørdagen af til at tatovere løs, hvor hele deres omsætning gik til Ung Kræft i Roskilde.

arrow Læs også: Tatovørs omsætning går til Ung Kræft: Håber at indsamle 100.000 kr.

Selv om de ikke nåede målet på 100.000 kroner, var butikschef og arrangør på eventet Alex Buck alligevel tilfreds med de 39.400 kroner, der blev indsamlet i tatovørforretningen Timeless Art i Algade i Roskilde.

- Vi satte målet på 100.000 kroner, men vi var bevidste om, at det var at sætte det lidt højt, og det ville være svært at nå. Med det sagt er vi utrolig stolte af at have samlet så mange penge ind. Det har helt klart været en succes, og vi har fået rigtig meget positiv respons, siger Alex Buck.

Særligt de mange besøgende og deres historier gjorde indtryk.

- Vi er rigtig glade for de mange gæster, der kom forbi salonen. Både dem der kom ude fra gaden og var nysgerrige, men også dem som på den ene eller anden måde har kræft inde på livet. Det var meget rørende at se, og det kom meget tæt på, siger han.

Arrangementet har givet blod på tanden, og derfor kunne Alex Buck godt overveje at holde et lignende arrangement.

- Vi kunne godt finde på at gøre noget lignende på et andet tidspunkt. Vi er glade for bare at kunne gøre en lille forskel for nogle mennesker, så det kunne sagtens ske igen. Vi er også rigtig glade for det netværk og samarbejde, vi har fået med Ung Kræft, som vi godt kunne tænke, at det fortsatte, siger han.

Dagen blev sponsoreret af Supply-Division og IQ Tattoocare.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk