19. oktober 2021
Medarbejderne i Autohuset var med til at fejre Robert Lyng Larsen i fredags, da han blev kåret som danmarks bedste servicerådgiver af Volkswagen. Der blev i den anledning budt på pølser og cocio. Foto: Kenn Thomsen
gallery icon

Se billedserie

Medarbejderne i Autohuset var med til at fejre Robert Lyng Larsen i fredags, da han blev kåret som danmarks bedste servicerådgiver af Volkswagen. Der blev i den anledning budt på pølser og cocio. Foto: Kenn Thomsen
Foto: Kenn Thomsen
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Robert har løftet serviceafdelingen til nye højder.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Robert har løftet serviceafdelingen til nye højder.
Ringsted - 13. oktober 2021 kl. 17:27
Af Bodil Pinholt

En herlig duft af pølser bredte sig fredag ved middagstid i Autohuset på Bragesvej 1 i Ringsted, da firmaet markerede, at Robert Lyng Larsen er blevet kåret som Danmarks bedste servicerådgiver indenfor VW Erhvervsbiler.

En pølsevogn var rullet ind på værkstedet og serverede varme pølser til hele personalestaben.

- Du er foregangsmand for erhverskunderne og servicemedarbejderne. Du er katalysator for godt humør og god service, sagde direktør Jan Klausen og fortsatte:

- Du er årsag til, vi har fået løftet vores niveau til nye højder.

Jan Klausen røbede samtidig at bilhuset går efter prisen for det bedste serviceteam indenfor de næst to år, og takkede hele serviceteamet for indsatsen.

Kundetilfreshed

Det er vigtigt for erhvervskunder, at de kan få hurtig service, og derfor har Autohuset et helt team, som tager sig af varevogne.

- Vi har haft en kraftig stigning i kundetilfredshed, fortæller Jan Klausen.

Robert Lyng Larsen har været i firmaet i tre år som servicerådgiver - det man i gamle dage kaldte værkfører. Der er seks på erhvervsteamet.

- Vi har kæmpet for det (prisen, red.). Vi vidste godt, hvor vi vil hen, fortæller Robert Lyng Larsen.

Når en kunde har haft sin vogn på værksted, så deltager de en en tilfredshedsundersøgelse. Der kommer mange gode tilbagemeldinger fra erhvervskunderne.

- Vi har forsøgt at skabe tillid, så folk har et forhold til os og har lyst til at komme. Det er meget sjældent vi siger nej, hvis folk kommer akut, fortæller Robert Lyng Larsen.

Han tilføjer, at det er hele teamet har været med til at løfte niveauet.

Prisen har været uddelt fem gange, og udvælgelsen sker blandt 72 butikker i hele landet.

Rejser du til udlandet i år?
 

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk