24. november 2017
Steen Schomann (tv.) og Allan Kader (th.) fik den 21. august gennemsøgt deres lommer foran kasserne i Netto i Næstved.
Steen Schomann (tv.) og Allan Kader (th.) fik den 21. august gennemsøgt deres lommer foran kasserne i Netto i Næstved.
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Vrede kunder: Vi fik gennemsøgt vores lommer foran alle

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Vrede kunder: Vi fik gennemsøgt vores lommer foran alle
Næstved - 13. september 2017 kl. 07:00
Af Tekst og foto: Jeppe Hee Rømer
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Klokken er 22.30, og Allan Kader og Steen Schomann er i Netto på Ringstedgade i Næstved for at handle.

- Når I er færdige, kommer I herhen og lyner jakken op, så jeg kan undersøge jer, råber en af de vagter, der hver dag efter 22 er tilknyttet den døgnåbne Netto.

Griber fat i armen

70-årige Steen Schomann bor i beskyttet bolig, og det er især ham, vagten er mistænksom over for. Derfor beder han en medarbejder fra grøntafdelingen om at gribe fat i armen på Steen Schomann, så han ikke løber nogen steder.

Foran alle

Hele seancen foregår foran kasserne i butikken, så alle kunderne kan følge med i, hvad der sker. Det er da også det, der går Allan Kader mest på. Han ejer nemlig Munkegrillen i Næstved og er nervøs for, hvad folk i byen tror om ham, nu hvor han er blevet beskyldt for at stjæle.

- Steen var også totalt rystet. Han kunne aldrig finde på at tage noget, og han har sovet rigtig dårligt siden episoden, fortæller en vred Allan Kader, der har ejet Munkegrillen i 12 år.

»Vi beklager oplevelsen«

Dansk Supermarked anerkender, at episoden fandt sted den 21. august, og Allan Kader har siden været oppe og snakke med souschefen i Netto på Ringstedgade ad flere omgange. Han har dog ikke været tilfreds med håndteringen og derfor er han gået til Sjællandske.

Hos Dansk Supermarked beklager man, at Allan Kader og Steen Schomann har haft en ubehagelig oplevelse i butikken.

- Vi har en klar forventning om, at vagterne møder kunderne på en ordentlig måde, og der er også taget en snak om det i butikken, forklarer Kasper Reggelsen, kommunikationskonsulent hos Dansk Supermarked.

LÆSER
ARRANGEMENTER


Har du en aviskode?





Du finder aviskoden
i den trykte udgave af din avis.
Like os på facebook

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk