27. maj 2018
Ravi Holst (tv.) og Julius Winther (th.) har åbnet Telerepair i Hovedgaden. De to er ikke i tvivl om, at Hørsholm har manglet en butik, der kan reparere byens elektronik.

Foto: Allan Nørregaard
gallery icon

Se billedserie

Ravi Holst (tv.) og Julius Winther (th.) har åbnet Telerepair i Hovedgaden. De to er ikke i tvivl om, at Hørsholm har manglet en butik, der kan reparere byens elektronik. Foto: Allan Nørregaard
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Ny butik fikser elektronikken

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ny butik fikser elektronikken
Hørsholm - 14. februar 2018 kl. 05:23
Af Anna Törnqvist Jensen
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Hovedgadens nye butik, Telerepair, måtte væbne sig med tålmodighed, da butikkens indehavere fik nøglen til lokalerne senere end ventet. Og da nøglen endelig var i hus, fik ejer Ravi Holst og butikschef Julius Winther slået hul på et vandrør, da ombygningen af butikken var i fuld gang. Men på åbningsdagen var røret lappet og ombygningen færdig, og nu er Telerepair klar til at byde kunderne velkommen.

- Hørsholm har brug for en butik som denne. Der er en masse mennesker, som har brug for hjælp til deres elektronik, og vi har allerede kunnet mærke efterspørgslen, siger Julius Winther.

Butikken i Hørsholm er den fjerde i rækken af Telerepair-butikker, men det er den første, Ravi Holst kan kalde sig ejer af. Han og Julius Winther er ikke i tvivl om, at Hørsholm vil få gavn af en Telerepair-butik.

- Det er langt at skulle køre ind til København for at få repareret sin telefon, siger Julius Winther om placeringen i Hørsholm og fortsætter:

- Vi kan reparere telefoner på en halv time, fordi vi har mange reservedele på lager. Det betyder, at kunderne bare kan gå en tur i Hovedgaden eller Midtpunktet, mens vi reparerer telefonen.

Ravi Holst understreger, at det ikke kun er telefoner, som Telerepair kan fikse.

- Vi tager eksempelvis også tablets eller GPS'er, siger Ravi Holst.

Det er alfa omega for butikken, at kunderne er glade.

- Vi lever af tilfredse kunder, siger Ravi Holst, mens Julius Winther supplerer:

- Jeg synes, det er rigtig hyggeligt, at det er mere lokalt i Hørsholm, og jeg ser frem til, at vi formentlig vil lære flere af vores kunder at kende. Det betyder meget for os, og vi vil gå meget langt for at give kunderne en god oplevelse, siger han.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
Frederiksborg@sn.dk