4. august 2021
Arkivfoto: Kim Rasmussen
Arkivfoto: Kim Rasmussen
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: DEBAT: Borgerservice - hvad er det?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

DEBAT: Borgerservice - hvad er det?
Hillerød - 13. juli 2021 kl. 16:38
Af Conny Svendsen, Østervang 137 1.tv., 3400 Hillerød

Jeg blev lovet et læs sand af en legepladsinspektør i Hillerød Kommunen den 7. april.

Vi aftalte, at jeg kunne få lov at genbruge noget af det sandkassesand, som skulle skiftes. Jeg har en have, der trænger til at blive drænet og kunne godt bruge noget. Så vi aftalte et læs - jeg skulle bare betale vognmanden.

Jeg hørte ikke mere, så jeg ringede og lagde en besked på telefonsvareren.

Jeg hørte ikke noget, så jeg skrev og spurgte ind til det den 16. maj og hørte ikke noget.

Jeg ringede flere gange og lagde besked, men hørte ikke noget.

Den 2. juli blev jeg ved med at ringe, til hun tog den. Hendes svar var, at hun troede, at jeg havde fået det.

Men det kan jeg ikke bruge til noget. Hun må da læse mails og aflytte telefonsvareren?

Hun skulle også skrive fakturaer? Hvordan kan man sige, at alt er i orden? Bliver de ansatte oplært til at trække den, til borgeren selv giver op?

Så er det jo også klaret af sig selv.

Vil du gerne arbejde mere hjemmefra?