1. april 2020
Så er det tid for foreningerne til at få indtastet ønsker i forbindelse med årets hal og lokalefordeling
Så er det tid for foreningerne til at få indtastet ønsker i forbindelse med årets hal og lokalefordeling
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Så skal der bookes hal-tider

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Så skal der bookes hal-tider

Mandag 17. februar åbnes der op for indtastning og tidsplan for årets hal-og lokalefordeling.

Halsnæs Avis - 14. februar 2020 kl. 13:41
Af Thomas Quvang
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Ansøgninger om lokaler og faciliteter under denne fordeling foregår udelukkende ved indtastning i Halsnæs Kommunes lokalebookingsystem, Aktivhalsnaes.dk.

Når fristen for at ansøge om hal- og lokaletider er udløbet den 8. marts, vil administrationen trække en liste fra lokalebookingsystemet. Denne liste er grundlaget for det videre arbejde med hal- og lokalefordelingen.

Det er her vigtigt at understrege, at det ikke kan forventes, at ansøgninger indtastet efter den 8. marts tages i betragtning til hal- og lokalefordelingen. Samtidig er det foreningernes ansvar at sørge for, at en ansøgning er korrekt indtastet og afsendt i lokalebookingsystemet.

Skulle du eller din forening have mistet password eller glemt, hvordan man bruger systemet, er man velkommen til at skrive til: idraetshallerne@halsnaes.dk eller alshb@halsnaes.dk.

Vigtige datoer

8. marts er altså sidste frist for indtastning af ønsker. En uges tid herefter er foreningernes indtastede ønsker synlige i systemet. Torsdag 26. marts er der halfordelingsmøde samt møde halfordelingsudvalget, og herefter vil det endelige udkast til halfordeling være synligt i lokalebookingsystemet den 6. april.

Søndag 26. april er sidste frist for indlevering af eventuelle klager over halfordelingen. Såfremt der er klager over fordelingen, så behandles ide i et møde i Udvalget for Kultur, Idræt og Demokrati onsdag 10.juni.