

Se billedserie
Et turistfoto fra Tiffanys Chapel i Florida og et godt varelager af røde farver har skabt julens hit hos Bjarne Als, der har åbnet pop-up salg på Asminderød Kro og derfor denne jul har to butikker.
For halvandet år siden bestilte Bjarne Als sine varer hjem til dette års jul. Sådan er rytmen, og derfor er det lidt af en spåkugle, som Bjarne Als skal kigge i.
Hvad er det, der vil sælge? Hvad vil kendetegne ikke bare den kommende jul, men den næste jul? Sjældent har været verden så uforudsigelig som i år - alligevel mener Bjarne Als, at han har valgt rigtigt dengang i sommeren 2019.
Få fuld adgang til sn.dk og læs resten af artiklen
For at læse denne artikel skal du have et digitalt abonnement eller et abonnement på et af vores dagblade: DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt eller Sjællandske.
Hvis du ikke har et digitalt abonnement, kan du tegne det her.
Du kan få 24 timers digital adgang for 25 kr. eller fuldt digitalt abonnement fra 279 kr. pr. måned.
Det er hurtigt og nemt - og du kan betale via MobilePay eller betalingskort.
Vælg mellem
24 timers digital adgang:
- Fuld adgang til sn.dk, inkl. sn.dk+
- Adgang til e-aviserne:
DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt og Sjællandske - Arkivadgang
Digitalt abonnement:
- Adgang til sn.dk, inkl. sn.dk+
- Valgfri e-avis, vælg mellem:
DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt eller Sjællandske - Arkivadgang
Kommentarer
Vi ønsker en åben og livlig debat på sn.dk, og opfordrer alle til at kommentere, udveksle viden og stille spørgsmål. Debatten skal foregå i en ordentlig og respektfuld tone. Redaktionen fjerner indlæg, der ikke lever op til SN.dks retningslinjer og gældende lovgivning. Se retningslinjerne her