25. januar 2020
Gyldne dage. En glad varehuschef, Jonas Møller Christensen, har fået udstyret sig selv og medarbejderne med passende paryk.
gallery icon

Se billedserie

Gyldne dage. En glad varehuschef, Jonas Møller Christensen, har fået udstyret sig selv og medarbejderne med passende paryk.
Foto: Foto: due.
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Guld-glæde i Kvickly: Bedste butik for syvende gang

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Guld-glæde i Kvickly: Bedste butik for syvende gang

Kvickly fejrer hæderen behørigt i dag, med guld-parykker og champagne

Albertslund Posten - 10. januar 2020 kl. 10:24
Af Finn Due Larsen
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Der er en stemning af fest og fejring i Kvickly Albertslund i dag, som nok har fået flere kunder til at spærre øjnene op. Det kunne nærmest se ud som om endnu en EM- eller VM-titel i håndbold eller fodbold var kommet i hus.
For de ansatte er nemlig iklædt guld-parykker, mens de ekspederer kunder, sætter varer på hylderne, rydder op i afdelingerne – eller hvad de nu begiver sig af med.
Men EM i håndbold er som bekendt kun lige gået i gang, så det handler ikke om endnu en titel på elitesports-niveau. Men dog om en titel af en slags.

Niende gang

Nemlig at Kvickly Albertslund for syvende gang i træk er blevet kåret til ”Danmarks bedste Kvickly”.
Så mindre end guld kan selvfølgelig ikke gøre det, sammen med udskænkning af champagne i vinbaren til kunderne i eftermiddag.
Skulle nogen være i tvivl, er der også ”guld i øjnene” på varehuschefen:
”Det er vi da utroligt glade for stolte af”, siger Jonas Møller Christensen.
”Det er syvende gang i træk, men det er faktisk niende gang i alt. Kun en enkelt gang er vi blevet slået, af Kvickly i Odder. Men det må aldrig blive en vane at vinde for os, vi må ikke hvile på laurbærrene.", tilføjer han.

Brugerne stemmer

Kåringen finder sted som en afstemning blandt brugerne. To gange om året bliver kunder opfordret til at udfylde et spørgeskema, hvor det indgår, om man vil anbefale butikken til andre eller ej.
Hvad de positive besvarelser kommer af, har Jonas Møller Christensen en række bud på årsagen til:
"Jeg tror det er fordi vi har formået at personificere butikken og dens medarbejdere. Folk ved hvem de forskellige er, og jeg hader i virkeligheden at kaldes ”varehuschef”. Jeg er ”Jonas, købmand”, og sådan er det”, siger han.
Samtidig peger han på, at Kvickly siden åbningen i 2015 har engageret sig i lokalsamfundet. Blandt andet med støtten til idræt, blandt andet Døvelandsholdet, som vi tidligere har omtalt, og andre formål.


KONTAKT OS