21. november 2017
Direktør Mette Monty fra Pronto Callcenter modtog noget overrasket prisen som Årets Iværksætter.
gallery icon

Se billedserie

Direktør Mette Monty fra Pronto Callcenter modtog noget overrasket prisen som Årets Iværksætter.
Foto: Lene C. Egeberg$RETURN$$RETURN$
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Iværksætterpris til callcenter

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Iværksætterpris til callcenter
Opdateret 03. marts 2013 kl. 14:45
Vordingborg - 01. marts 2013 kl. 06:00
Af Lene C. Egeberg
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Det blev Stege-virksomheden Pronto Callcenter ved direktør Mette Monty, der løb med æren, da Møns Bank i Stege i går lagde lokaler til uddeling af Årets Iværksætterpris.

Pronto Callcenter var en af to indstillede Møn-virkomheder. Den anden var International Animal Company fra Askeby, mens den tredje indstillede virksomhed til prisen var Shoppartner fra Kalvehave.

At prisen gik til Pronto Callcenter kom dog en del bag på direktøren selv.

- Det havde jeg slet ikke regnet med. For et år siden var vi slet ikke ikke kommet i gang, nu er vi godt i gang med en masse kunder. Vi spreder os og har blandt andet fået et godt samarbejde med Dansk Byggeri, sagde hun ved prisuddelingen.

Prisen uddeles i et samarbejde mellem Vordingborg Kommune, Vordingborg Udviklingsselskab, Vordingborg Erhvervsforening og Møns Bank, og det var borgmester Henrik Holmer, der fik lov at annoncere vinderen.

Læs mere i avisen fredag.

LÆSER
ARRANGEMENTER


Har du en aviskode?





Du finder aviskoden
i den trykte udgave af din avis.
Like os på facebook

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk