18. november 2019
E.ON kom på et bestyrelsesmøde torsdag ikke tættere på en løsning på de mange utilfredse fjernvarmekunder.
gallery icon

Se billedserie

E.ON kom på et bestyrelsesmøde torsdag ikke tættere på en løsning på de mange utilfredse fjernvarmekunder.
Foto: Jesper From
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: EON: Varmeprisen er for høj

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

EON: Varmeprisen er for høj
Opdateret 17. september 2012 kl. 06:19
Hillerød - 15. september 2012 kl. 06:00
Af Niels Brandt Petersen
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk
Skævinge/Gørløse: Bestyrelsen i E.ON havde ikke nogen nye løfter eller løsninger til spliden mellem selskabet og de mange utilfredse fjernvarmekunder.

På E.ON's bestyrelsesmøde kom det frem, at selskabet har trimmet selskabets udgifter til blandt andet administration. I forhold til, hvordan E.ON løser striden med en række grupper af fjernvarmekunder, der gerne vil ud af kontrakten med E.ON, kom der ikke meget nyt til verden.

I en pressemeddelese fra selskabet udtaler selskabet, at problemstillingen er blevet diskuteret: "Varmepriserne er for høje - og det er utilfredstillende for både kunderne og E.ON selv., skriver E.ON. Men dermed er en løsning på problemet med de mange utilfredse fjernvarmekunder ikke kommet nærmere.

Det kommer ikke bag på formanden for Skævinge Fjernvarmelaug, Kim Hendry, der i lang tid har kæmpet for at slippe ud af den dyre kontrakt med fjernvarmeværket.

- Det var jo, hvad vi havde forventet. Hvis E.ON skal til at indrømme noget, så gør det ondt på dem, siger han.

Han mener, at den fortsat uløste sag er en forlængelse af det tidsudtræk, som E.ON i hans øjne har gang i.
grafik køb billede