21. november 2017
42-årige Mette Monty (t.h.) glæder sig til at åbne linjerne 14. maj sammen med sine to medarbejdere, der ligesom hende selv har erfaring med i bagagen fra Transcom.
42-årige Mette Monty (t.h.) glæder sig til at åbne linjerne 14. maj sammen med sine to medarbejdere, der ligesom hende selv har erfaring med i bagagen fra Transcom.
Foto: Sebastian Alsing
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Nyt callcenter i byen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Nyt callcenter i byen
Opdateret 07. maj 2012 kl. 15:10
Vordingborg - 07. maj 2012 kl. 06:34
Af Sebastian Alsing
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk
Hvad gør man, når man ikke selv kan tage sin telefon på arbejdet? Det problem vil tre kvinder nu løse for dig. I spidsen står Mette Monty, der med lang erfaring indenfor branchen vil oprette sit eget callcenter i lokaler på det tidligere rådhus i Stege.

Ifølge den tidligere telefonpige for Transcom er der et større behov for telefonpasning i Danmark, end der er firmaer til at løse opgaven, og derfor hopper hun ud som iværksætter.

- I stedet for at få en telefonsvarer i røret, når folk ringer til for eksempel en håndværker eller læge, tager vi telefonen og svarer med firmaets navn. Ofte er en håndværker jo i gang med et stykke arbejde, og derfor er det ikke altid, at personen kan tale telefonen. Der går vi ind og hjælper, tager imod beskeder eller fører firmaets kalender. Egentlig er bare en form for sekretærservice, forklarer Mette Monty.

Hun håber på, at folk vil tage godt imod virksomheden.

Læs mere i Sjællandske
LÆSER
ARRANGEMENTER


Har du en aviskode?





Du finder aviskoden
i den trykte udgave af din avis.
Like os på facebook

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk