18. juli 2018
Partierne bør lokke vælgerne med frugt og grønt i stedet for med slik og pølser, mener brandingekspert.
Partierne bør lokke vælgerne med frugt og grønt i stedet for med slik og pølser, mener brandingekspert.
Foto: Jens Wollesen
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Ekspert kritiserer partier for usundt valgflæsk

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ekspert kritiserer partier for usundt valgflæsk
Opdateret 28. september 2009 kl. 20:01
Roskilde KV17 - 26. september 2009 kl. 12:00
Af Jonas Haugegaard
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk
Roskilde: Partierne i Roskilde scorer et gevaldigt selvmål, når de vender madpyramiden på hovedet i deres kamp om de kommunale vælgere.

De konservatives Lars Lindskov tøffer rundt i sin pølsevogn sammen med Claus Larsen (S), Birgit Pedersen (SF) og Christian Holtet (EL) og deler pølser ud. Dansk Folkeparti og de konservative planlægger at fodre vælgerne med bolsjer, og Socialdemokratiet forventer at fylde borgerne med Lindor-chokolade.

Men det er misforstået, mener Peter Horn, ledelsesrådgiver og forfatter til adskillige bøger om personlig branding.

- De usunde madvarer er i skærende kontrast til, hvad man ser stort set alle partier gå ind for. Det er lidt besynderligt, og min holdning er, at de laver et gevaldigt selvmål, siger Peter Horn, der også har undervist i personlig branding på Roskilde Universitet, RUC.

I stedet bør partierne ændre strategi og satse på sundt valgflæsk.

- Min anbefaling er at få det rettet med det samme. Drop bolsjerne og stil op med sunde varer, siger Peter Holm.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk