

Se billedserie
- Det kan være vanskeligt at se for sig, hvordan projektet kan lade sig gøre i praksis på grund af alle naturinteresserne i området, men vi taler videre med kommunerne om det, sagde Hans Chr. Schmidt på Transportens Dag i Odense.
Her var de langsigtede trafikinvesteringer i hovedstadsområdet et af emnerne. Ligesom Ring 5 er en letbane på Ring 3 enten på skinner eller med hurtige busser i deres eget spor på tale, og det samme gælder en havnetunnel i København. Alt sammen bud på at klare det pres, som ikke mindst 160.000 daglige pendlere fra hele Sjælland lægger på hovedstadens trarfikårer.
LÆS mere i DAGBLADET
Kommentarer
Vi ønsker en åben og livlig debat på sn.dk, og opfordrer alle til at kommentere, udveksle viden og stille spørgsmål. Debatten skal foregå i en ordentlig og respektfuld tone. Redaktionen fjerner indlæg, der ikke lever op til SN.dks retningslinjer og gældende lovgivning. Se retningslinjerne her