13. december 2019

-
Vikingeskibsmuseets direktør Tinna Damgård-Sørensen var vært for udgivelsen af "Jul i Roskilde" og lagde ikke skjul på, at hendes juleønske er et nyt museum. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen1 af 19
-
Marianne Depping (tv) fra reklamebureauet Grønager står for udgivelsen af "Jul i Roskilde". Her ses hun sammen med en af årets mest flittige bidragsydere, Rikke Johansen fra Vikingeskibsmuseet, som har skrevet om sine to store interesser: Vikingeskibe og Roskilde Rideklub. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen2 af 19
-
Vikingeskibsmuseets direktør Tinna Damgård-Sørensen var vært for udgivelsen af "Jul i Roskilde" og lagde ikke skjul på, at hendes juleønske er et nyt museum. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen3 af 19
-
Magasinet "Jul i Roskilde" er nået til årgang 93 og bruges som mandel- eller julegave i mange hjem. Årets tema er "Respekt for det vi laver" og indeholder artikler om byens ildsjæle. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen4 af 19
-
5 af 19
-
Udgivelsen af "Jul i Roskilde" bliver hvert år fejret et nyt sted, men rammerne har sjældent været smukkere end i år i Vikingeskibshallen. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen6 af 19
-
Udgivelsen af "Jul i Roskilde" bliver hvert år fejret et nyt sted, men rammerne har sjældent været smukkere end i år i Vikingeskibshallen. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen7 af 19
-
Udgivelsen af "Jul i Roskilde" bliver hvert år fejret et nyt sted, men rammerne har sjældent været smukkere end i år i Vikingeskibshallen. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen8 af 19
-
Marianne Depping (tv) fra reklamebureauet Grønager står for udgivelsen af "Jul i Roskilde". Her ses hun sammen borgmester Tomas Breddam, som i sin tale måtte erkende, at "Jul i Roskilde" ikke tidligere har haft hans store opmærksomhed. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen9 af 19
-
10 af 19
-
captionphotographer11 af 19
-
captionphotographer12 af 19
-
captionphotographer13 af 19
-
captionphotographer14 af 19
-
captionphotographer15 af 19
-
captionphotographer16 af 19
-
captionphotographer17 af 19
-
captionphotographer18 af 19
-
captionphotographer19 af 19


