20. februar 2019

-
FrederiksborgCentrets direktør Carsten Larsen (th.) præsenterede fredag offentligheden for den første sponsorkontrakt i Hillerød Arena. Guido Schmeer (mf.), der ejer Malerfirma Schmeer A/S, har indgået aftale om et sponsorat på 250.000 kroner for navnet på den ene tribune. Det er FrederiksborgCentrets nye salgschef Henrik Parbst (tv.), der har fået den aftale i hus. Foto: Kenn ThomsenFoto: Kenn Thomsen1 af 9
-
FrederiksborgCentrets direktør Carsten Larsen (tv.) præsenterede fredag offentligheden for den første sponsorkontrakt i Hillerød Arena. Guido Schmeer (mf.), der ejer Malerfirma Schmeer A/S, har indgået aftale om et sponsorat på 250.000 kroner for navnet på den ene tribune. Det er FrederiksborgCentrets nye salgschef Henrik Parbst (th.), der har fået den aftale i hus. Foto: Kenn ThomsenFoto: Kenn Thomsen2 af 9
-
Byggeriet er nu nået så højt op, at grundvandet generer mindre. I løbet af de næste 14 dage forventes 2. sal at komme på. Og der skal nedsættes 160 piloteringspæle. Foto: Kenn ThomsenFoto: Kenn Thomsen3 af 9
-
Arenaen kommer til at stå i særdeles fugtig jord. Derfor er siderne sprøjtet med en sort vandtæt masse, hvorpå der lægges en ekstra blå isolering med lodrette riller i. Foto: Kenn ThomsenFoto: Kenn Thomsen4 af 9
-
5 af 9
-
Arenaen kommer til at stå i særdeles fugtig jord. Derfor er siderne sprøjtet med en sort vandtæt masse, hvorpå der lægges en ekstra blå isolering med lodrette riller i. Foto: Kenn ThomsenFoto: Kenn Thomsen6 af 9
-
Hillerød Arena får en indvendig højde på 12 meter i hallen. Foto: Kenn ThomsenFoto: Kenn Thomsen7 af 9
-
Carsten Larsen er direktør i FrederiksborgCentret. Foto: Kenn ThomsenFoto: Kenn Thomsen8 af 9
-
Henrik Parbst er ny salgschef i FrederiksborgCentret. Foto: Kenn ThomsenFoto: Kenn Thomsen9 af 9


