22. januar 2021

-
Borgerrådgiver Anne Thielemanns årlige rapport peger blandt andet på en dårlig søgefunktion på kommunens hjemmeside og formuleringer i skriftlige svar til borgerne, der kunne trænge til et »sprogligt servicetjek«.1 af 2
-
Få fuld adgang til sn.dk og læs resten af artiklen
For at læse denne artikel skal du have et digitalt abonnement eller et abonnement på et af vores dagblade: DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt eller Sjællandske.
Hvis du ikke har et digitalt abonnement, kan du tegne det her.
Du kan få 24 timers digital adgang for 25 kr. eller fuldt digitalt abonnement fra 279 kr. pr. måned.
Det er hurtigt og nemt - og du kan betale via MobilePay eller betalingskort.
Vælg mellem
24 timers digital adgang:
- Fuld adgang til sn.dk, inkl. sn.dk+
- Adgang til e-aviserne:
DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt og Sjællandske - Arkivadgang
Digitalt abonnement:
- Adgang til sn.dk, inkl. sn.dk+
- Valgfri e-avis, vælg mellem:
DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt eller Sjællandske - Arkivadgang
Allerede bruger - Log ind her2 af 2


