14. august 2018
Der er ikke nok aktivitet på kulturtavlernes reklameplads. Derfor har folkene bag valgt at ændre på strategien. Foto: Lars Christensen
Der er ikke nok aktivitet på kulturtavlernes reklameplads. Derfor har folkene bag valgt at ændre på strategien. Foto: Lars Christensen
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Ny strategi skal sælge kulturtavlerne

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ny strategi skal sælge kulturtavlerne
Vordingborg - 12. juni 2018 kl. 12:13
Af Thøger Raun
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

»Skal din plakat hænge her?«. Det spørgsmål stiller langt de fleste af Vordingborgs kulturtavler. Og det er ikke godt. Der skulle nemlig helst have været plakater i de 23 rammer, som hænger over hele byen.

Tavlerne står dog ikke helt tomme, påpeger direktør Thomas Schoman fra Centraltrykkeriet A/S. Hans firma ejer sammen med spillestedet Stars det selskab; kulturtavler.dk, som sørger for opsætning og nedtagning af plakaterne. Men han anerkender, at aktiviteten på tavlerne har været utilfredsstillende.

- Kundehenvendelserne har været meget sæsonbetonede, derfor forsøger vi nu med at omlægge strategien, forklarer han og tilføjer:

- Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at forstå den manglende lyst til at benytte tilbudet om eksponering. Jeg mener, prisen er fornuftig, lyder det.

- Vi er enige om, at vi ikke er klare nok i vores kommunikation. Derfor ændrer vi hjemmesiden, så man kun kan booke alle tavler, men for perioder af en eller to uger af gangen. Vi tror, at enkelheden gør produktet mere attraktivt, siger Thomas Schoman.

- Det er ikke på grund af den fremragende forretning, vi ønsker at holde fast. Vi forsøger at hjælpe med til at sprede budskabet om Vordingborg som en aktiv kulturby, lyder det.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk