19. oktober 2019
Teamet i Trine udgør fra venstre Birgit Petersen, Marianne Hansen, Jane Bredgaard, Lene Christiansen, Annie Jørgensen og Anne Schwaner. Foto: Charlotte Koefoed
gallery icon

Se billedserie

Teamet i Trine udgør fra venstre Birgit Petersen, Marianne Hansen, Jane Bredgaard, Lene Christiansen, Annie Jørgensen og Anne Schwaner. Foto: Charlotte Koefoed
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Vores styrke er det utrolig store udvalg

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Vores styrke er det utrolig store udvalg
Ugebladet Vestsjælland - 08. oktober 2019 kl. 16:59
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Trine havde sine første leveår på Hovedgaden i Høng, men flyttede ind i Høng Centret, da dette blev indviet i 1988. Her lever butikken stadig i bedste velgående.

I 1984 så butikken Trine dagens lys for første gang. Det var Anne og Mogens Gyldenvang, der etablerede forretningen på hjørnet af Hovedgaden og Odinsvej og den fik navnet Trine efter parrets lille datter.

Dengang, som nu, er butik Trines største force det store udvalg. Ikke bare i mærker, men også i aldersgrupper og i sortiment.

- Vi har alt til kvinder i alle aldre, alle størrelser og til alle formål, griner Birgit Petersen, der i 10 år har været medejer og daglig leder af Trine i Høng Centret. Hun uddyber:

-Vi har undertøj, strømper, bukser, shorts, bluser, skjorter, trøjer, overtøj, skindjakker, tasker og smykker, så jo, vi har alt til kvinder. Og en ting er, at vi har et stort udvalg i de forskellige varegrupper, vi har også tøj til den helt unge pige, og til den modne dame.

I dag breder Trine sig over et samlet areal på 688 kvadratmeter. Sådan har det ikke altid været. I 2006 overtog Trine Tøjmarkedets lokaler, og man slog væggen ned mellem de to butikker. Så afgav man, efter et par år, en del af lokalet til Tina Nielsen, da hun etablerede sig med Kids Universe, men 2012 fik Trine lokalet tilbage og kunne igen vise det store sortiment frem.

- Vi bruger den del af lokalet til vores »unge-afdeling«. Det er her vi har Only og Vero Moda, og lige om lidt også vores nyeste mærke, Denim Hunter. Men i dag er det jo sådan, at kvinder ikke er så bundet af alder og derfor kan gå til det samme tøj, som de unge piger. Det giver en stor frihed, mener Birgit Petersen.

Et andet nyt mærke, der er på vej ind i butikken, er Carmakoma, som er Bestsellers kollektion til de plus-piger

- Det glæder vi os meget til at præsenterer. Tøjet er rigtig lækkert og kommer i størrelser fra 42 til 52, siger Birgit Petersen.

Og så er der priserne. Hos Trine kan man finde en bluse på tilbud til 50 kroner, og en til 800.

- Vi har tøj i alle prisklasser, så der er noget til enhver pengepung og smag, siger Birgit Petersen.

Service er en kerneydelse
Ud over det store sortiment, er den gode professionelle service kerneydelserne hos Trine. Der er kunder langvejsfra, og de fremhæver netop den gode service.

Flere af de ansatte har været hos Trine i flere år og de kender kunderne.

- Kunsten er at råde og vejlede kunderne, så de bliver tilfredse med deres køb. Forleden kom en kunde, der egentlig blot skulle have et par bukser, men da hun blev præsenteret for et par bluser, endte hun med at købe flere stykker tøj. Det fungerer også den anden vej. Hvis en kunde ikke er interesseret i at få præsenteret en række forslag, så gør vi det ikke, for vi vil have kunder, der er tilfredse med deres køb, slutter Birgit Petersen.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk