12. juli 2020
Uddeler Niels Kjeldsen er på bagsiden af SuperBrugsen Fensmark, hvor han viser hvor nemt Bestil&Hent fungerer.
gallery icon

Se billedserie

Uddeler Niels Kjeldsen er på bagsiden af SuperBrugsen Fensmark, hvor han viser hvor nemt Bestil&Hent fungerer.
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Bestil online og hent dine varer samme dag

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Bestil online og hent dine varer samme dag
Ugeavisen Næstved - 19. juni 2020 kl. 10:00
Af Dorte Rye Silbo
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Fensmark Kunder i SuperBrugsen på Næstvedvej 2 kan spare tid på indkøb og benytte sig af coops Bestil&Hent koncept.

- Jeg tror, at der er mange der ikke er bekendt med Bestil&Hent. Selvom vi har kunnet mærke, at interessen blev større, da coronaen var på sit højeste, oplyser Niels Kjeldsen, uddeler i SuperBrugsen Fensmark.

Hent varer på bagsiden af SuperBrugsen

Varerne bestilles online på coop.dk/mad, og det gøres nemt. Når de bestilles inden kl. 10, kan de hentes samme dag.

På bagsiden af SuperBrugsen er der en fin parkering og skiltning, der markerer Bestil&Hent.

Når man holder på parkeringspladsen skal man aktivere Hent på den sms-besked, der er modtaget ved bestilling. En klokke ringer indenfor i SuperBrugsen, og fluks bliver varene leveret i bilens bagagerum, hvis det er dér kunden ønsker sine varer. Varerne hentes mellem kl. 15 og 18.

- Jeg tror det er et rigtig godt supplement i hverdagen særlig for den travle børnefamilie. Modsat bruger familien mere tid på indkøb fysisk i butikken i weekenden for at hente inspiration, og måske bliver der købt lidt ekstra lækkert til fridagene, tilføjer Niels Kjeldsen.


De to smilende pakkepiger Laura Jensen (tv) og Cecilie Lindeskov er klar med vognen til at samle varer ind, der er bestilt online på coop.dk/mad. Fotos: Dorte Rye Silbo

To af de søde piger, Laura Jensen og Cecilie Lindeskov, der er med til at pakke bestillingerne, fortæller, at hvis de ikke har den ønskede vare skal de finde en tilsvarende.

- Vi må aldrig erstatte til en dårligere kvalitet og selvom varen er dyrere, får kunden varen til samme pris, fortæller Laura Jensen og Cecilie Lindeskov.

- Hvis vi slet ikke har varen får kunden elektronisk besked med det samme, forklarer pakkepigerne.

Sommerpakken giver 50% rabat på entré til mange oplevelser som f.eks. museer. Benytter du dig af de gode tilbud ?
 

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk