24. november 2020
Sportsmaster tilbyder nu at holde åbent for særligt sårbare kunder uden for normal åbningstid, også i butikken i City2.
Sportsmaster tilbyder nu at holde åbent for særligt sårbare kunder uden for normal åbningstid, også i butikken i City2.
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Ny service for sårbare kunder: Butik holder åbent efter lukketid

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ny service for sårbare kunder: Butik holder åbent efter lukketid
Taastrup - 19. november 2020 kl. 15:33

Årets største handelsmåneder og højsæson for gavekøb står for døren, men i disse corona-tider er det langt fra alle danskere, der har lyst til at handle i fysiske butikker.

Hos Sportsmaster i shoppingcentret City2 i Høje-Taastrup tilbyder man nu en ekstra service til dem.

- I de kommende måneder vil butikschef Michael Kaarde og personalet i Sportsmaster i Taastrup gøre det lettere for de, der har behov for mere fleksibel shopping i disse corona-tider. Sammen gør vi det muligt for kunder, der er mere sårbare og skal tage større hensyn til sig selv eller deres familie, at komme ind i Sportsmaster uden for de travle perioder - det kan være før eller efter normal åbningstid eller på tidspunkter, hvor vi ved, der ikke er travlt, siger administrerende direktør i Sportsmaster, Andreas Holm og fortæller, at butikschefen i Taastrup har et meget præcist overblik over, hvornår der er 'run' på i forretningen og hvornår, der er mere stille.

- Den viden om den enkelte butik bringer vi i spil, så vi kan vejlede vores kunder og hjælpe dem med information om særligt gode tidspunkter eller have en dialog om en skræddersyet løsning, fortæller Andreas Holm.

Har man behov for en skræddersyet løsning skal man ringe til 8988 8072.

Den øgede personlige service gælder ikke blot i de fysiske butikker. Også ift. online shopping er der mere hjælp at hente:

- Selvom vi skræddersyer vores butikstilbud, så er der danskere som er i den situation, at de simpelthen ikke kan eller bør gå ud og shoppe. Dem er vores personale også klar til at hjælpe. Vi har sat ekstra bemanding på vores telefoner, så vi kan hjælpe forbrugere med spørgsmål om alt fra størrelser, modeller og levering, sådan at vi servicemæssigt ligestiller de, der handler i butik og online, siger Andreas Holm.

Redaktionen

Ring på 43 77 26 30 eller skriv til:
redaktiontaastrup@sn.dk

Køber du de fleste julegaver i forbindelse med Black Friday?