22. september 2019
Peter Krage fra Gartneriet Østervang Sjælland er omdrejningspunktet i en landsdækkende kampagne. Pressefoto
Peter Krage fra Gartneriet Østervang Sjælland er omdrejningspunktet i en landsdækkende kampagne. Pressefoto
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Lokal gartner overrasker på tv

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Lokal gartner overrasker på tv
Stevns - 08. september 2019 kl. 05:51
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Har man haft tændt for sit tv den seneste uge, vil man måske kunne kende kulisserne og gartner Peter Krage i den seneste landsdækkende kampagnefilm fra Lidl.

Gartneriet Østervang Sjælland mellem Hårlev og Klippinge er nemlig omdrejningspunktet i den nye kampagnefilm fra Lidl.

Blot en uge efter kampagnefilmens premiere har Peter Krage allerede mærket, at den er nået bredt ud.

- Det har været en rigtig spændende oplevelse at være med i denne her kampagne, og jeg har den seneste uge fået en masse positive tilkendegivelser fra mine samarbejdspartnere. Jeg mødte endda én inde i byen den anden dag, som genkendte mig på gaden »som ham fra tv«. Det er nu alligevel aldrig sket før, siger Peter Krage, ejer og gartner, Østervang Sjælland.

Kampagnefilmen fra Østervang Sjælland er en af to nye kampagnefilm i dagligvarekædens brandingunivers og er en opfølger på sidste års tre film i serien med danske leverandører.

Den nye film om Østervang Sjælland kører i øjeblikket på landsdækkende tv, sociale medier, i magasiner og på outdoorplaceringer i bybillederne.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk