29. juli 2021
"Målet er ganske enkelt at være en arbejdsplads, som vores medarbejdere vil anbefale til deres familie og venner, og høj medarbejdertilfredshed kan veksles direkte til høj kundetilfredshed, fordi vi alle er motiverede for at yde den bedste indsats," siger Thomas Bidstrup.
gallery icon

Se billedserie

"Målet er ganske enkelt at være en arbejdsplads, som vores medarbejdere vil anbefale til deres familie og venner, og høj medarbejdertilfredshed kan veksles direkte til høj kundetilfredshed, fordi vi alle er motiverede for at yde den bedste indsats," siger Thomas Bidstrup.
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Høje standarder for erhvervsrengøring

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Høje standarder for erhvervsrengøring

Når erhvervskunder indgår samarbejde med Rengøringsfirmaet Thomas Bidstrup, får de en rengøringspartner, der har kunden i centrum og selv sætter høje standarder for personalepolitik og medarbejdertrivsel. For det giver tilfredse kunder.

Et hundrede tusinde gange om året vrider medarbejdere fra Rengøringsfirmaet Thomas Bidstrup karkluden hos kunder på Sjælland.
Firmaet har længe været Danmarks klart største rengøringsfirma inden for rengøring til private, men erhvervsrengøring udgør en voksende del af opgaverne, og stifteren af det vækstende rengøringsfirma har et bud på, hvorfor stadig flere virksomheder vælger Rengøringsfirmaet Thomas Bidstrup.
”Vi lægger naturligvis stor vægt på, at selve rengøringen er af kompromisløs høj kvalitet, og derudover er det vigtigt for os, at kunden har maksimal tillid til vores medarbejdere og os som virksomhed. Tillid opstår ikke af sig selv. Den arbejder vi hårdt og bevidst for hver dag, og det fornemmer jeg, at vores kunder bemærker og værdsætter. I nogle brancher har rengøringen særlig kritisk betydning, men alle steder har den stor indflydelse på kunders oplevelse og medarbejderes trivsel. Det ved vores kunder, at vi har en helt grundlæggende forståelse for,” siger Thomas Bidstrup.

Hvem gider at arbejde et sted, hvor man ikke oplever et fællesskab og møder medmenneskelighed?

Tilfredse medarbejdere = tilfredse kunder

Når erhvervskunder indgår samarbejde med Rengøringsfirmaet Thomas Bidstrup, får de en rengøringspartner, der selv sætter høje standarder for personalepolitik og medarbejdertrivsel.
”Lige nu er vi 100 medarbejdere, hvoraf 11 er i administrationen, mens alle andre er ude at gøre rent hos kunder. I flere år er vi vokset med cirka to medarbejdere om måneden, og hvem gider at arbejde et sted, hvor man ikke oplever et fællesskab og møder medmenneskelighed? Vi gør meget ud af medarbejderindflydelse, uddelegering og åbenhed, så man trygt kan komme med sin mening, for feedback er sundt. Målet er ganske enkelt at være en arbejdsplads, som vores medarbejdere vil anbefale til deres familie og venner, og høj medarbejdertilfredshed kan veksles direkte til høj kundetilfredshed, fordi vi alle er motiverede for at yde den bedste indsats,” siger Thomas Bidstrup.

Inspektion har værdi for alle

Alle firmaets medarbejdere er fastansatte på fuldtid. Kunderne møder altså ikke deltidsansatte eller underleverandører.
På hovedkontoret i Fredensborg er der pt. tre kontorelever, fem medarbejdere er ansat udelukkende for at svare på kundehenvendelser og yde kundeservice, og inspektørerne laver netop det, deres titel fortæller – og ikke alt muligt andet.
”Det er aftalte eller uanmeldte kundebesøg, hvor inspektørerne plejer vores relation til kunden og sikrer sig, at kundens forventninger og medarbejderens arbejde er afstemt med hinanden. Vores tilgang til inspektion er udramatisk og konstruktiv. Det handler om, at både kunden og medarbejderen skal se værdien i at sikre konstant høj kvalitet og service i et løbende samarbejde,” siger Thomas Bidstrup.
Den høje kundeservice omfatter også kontraktforholdet, der kan opsiges fra den ene dag til den anden.

Rengøringsfirmaet Thomas Bidstrup tilbyder skræddersyet erhvervsrengøring af enhver slags – uanset opgave eller omfang. Erhvervsrengøringen omfatter bl.a. butiksrengøring, kontorrengøring, klinikrengøring, industrirengøring og specialrengøring. Hos Rengøringsfirmaet Thomas Bidstrup køber du tid og ikke blot en rengøring. Derved undgår du assistenter, der stresser rundt for at nå det hele.

Se mere på www.thomasbidstrup.dk.

  • ErhvervSjælland

    ErhvervSjælland

  • Erhverv Nordsjælland

    Erhverv Nordsjælland

De olympiske lege i Tokyo er igang. Hvor meget OL-guld regner du med vil blive uddelt til de danske atleter?