19. oktober 2018
Lars Mortensen glæder sig til at se turistmagasinet. Foto: Mie Neel
Lars Mortensen glæder sig til at se turistmagasinet. Foto: Mie Neel
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Turistmagasin har fået genvalg

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Turistmagasin har fået genvalg
Sorø - 19. januar 2018 kl. 14:46
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

I 2017 udgav Oplevelsesøkonomisk Netværk under Sorø Erhvervsudviklingsråd et lokalt turistmagasin, og det magasin blev så stor en succes, at der også udgives et magasin i 2018. Det skriver DAGBLADET og Sjællandske.

- VisitVestsjælland er rigtig god til at markedsføre Sorø i resten af Danmark og også i udlandet, siger restauratør Lars Mortensen, Støvlet Katrines Hus. Han er formand for Oplevelsesøkonomisk Netværk.

- Der, hvor VisitVestsjælland ikke har så stor styrke, er, når turisterne kommer ind til Sorø-området. Her er der fortsat behov for information om seværdigheder, spise- og overnatningssteder, turforslag i skovene og rundt om søerne eller på Sorø Sø, andre oplevelses- eller aktivitetsmuligheder og så videre. Magasinet indeholder også kort, og det gør det nemt for turisterne at finde rundt. Bykontoret fik meget positiv respons på magasinet i 2017, og medarbejderne på bykontoret var også selv glade for at have noget at tilbyde turisterne.

I fjor lå opgaven udenbys, men Oplevelsesøkonomisk Netværk har i mellemtiden opdaget, at netværket ikke behøver at gå så langt for at få udført opgaven, så det er i år Michael von Bülows firma, der skal stå for magasinet. Michael von Bülow er formand for Sorø Erhvervsudviklingsråd.

- Det oplæg, vi fik fra Michael von Bülow, var supergodt, så vi glæder os til at se det færdige resultat, siger Lars Mortensen og føjer til, at det forventer man at komme til omkring påske.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk