17. december 2018
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Norsk førstehjælpskampagne går viralt

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Norsk førstehjælpskampagne går viralt
Opdateret 06. maj 2017 kl. 14:52
Sociale Medier - 06. maj 2017 kl. 14:20
Af Joe Kniesek
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Facebook og andre sociale medier er fyldt med såkaldte "Fail" videoer, der oftest viser børn, voksne eller dyr der kommer galt afsted. Videoer er beregnet til at få et smil frem hos tilskuerne og har allerede før nettets opståen underholdt en hel generation på tv.

Norsk Røde Kors udnytter populariteten af disse små menneskeliger ups'er ved at lancere en reklamekampagne, som på første øjekast ikke peger til Røde Kors hovedbudskab - om at tage et førstehjælps kursus.

På adressen http://www.dagensvirale.com kan du se, hvordan norsk Røde Kors formåede at skabe et viralt hit og samtidig fik fokus på første hjælp.

VIGTIG! - Se hele videoen til ende.

Tip Os

Del din historie eller billeder

Send en mail til:
sndk@sn.dk

Like os på facebook