14. november 2018
Jørgen O. Pedersen afleverede sin cykel til Aldi den 23. marts. Først i torsdags den 14. juni fik han pengene retur. Foto: Helge Wedel
Jørgen O. Pedersen afleverede sin cykel til Aldi den 23. marts. Først i torsdags den 14. juni fik han pengene retur. Foto: Helge Wedel
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Aldi beklager lang ventetid

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Aldi beklager lang ventetid
Slagelse - 16. juni 2018 kl. 11:29
Af Helge Wedel
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Jørgen O. Pedersen indleverede sin cykel til reparation den 23. marts til Aldi. Men intet skete. Først den 14. juni fik han pengene retur.

74-årige Jørgen O. Pedersen med bopæl på Højen i Korsør har prøvet det før uden problemer. Nemlig at indlevere sin cykel købt i Aldi og med tre års garanti til reparation i deres forretning på Tårnborgvej.

- Det gik rigtig fint. Jeg havde min cykel tilbage efter bare otte dage, siger Jørgen O. Pedersen.

Den 23. marts i år indleverede han cyklen igen på Tårnborgvej, da både forlys og baglys var holdt op med at virke.

Ugerne gik. Intet skete. Jørgen O. Pedersen kontaktede talrige gange Aldi for at høre, hvornår han fik sin cykel. Den 7. maj er beskeden fra Aldi, at der går endnu 14 dage.

Over to måneder efter indleveringen ringede Jørgen O. Pedersen igen den 24. maj, men hverken svar eller cykel lykkedes det ham at få.

Sjællandske har kontaktet Aldi, hvor vicedirektør Thomas Hedegaard Bang beklager cykelsagen

- Kunden har ikke har fået den service, som han skulle have haft. Det skyldes, at der internt har været misforståelser om, hvorvidt cyklen skulle repareres, eller om kunden skulle have pengene tilbage, siger Thomas Hedegaard Bang.

Han tilføjer, at leverandøren af den næsten tre år gamle cykel, hvor garantien på tre år endnu ikke er udløbet, i mellemtiden er gået konkurs, hvorfor den ikke kunne repareres.

- Derfor skal kunden have tilbagebetalt pengene, men desværre mangler butikken en skriftlig information om dette, men jeg kan oplyse, at vi netop har haft kontakt til kunden, der var glad for, at han nu får sine penge tilbage, siger Thomas Hedegaard Bang.

Jørgen O. Pedersen bekræfter, at han i torsdags fik pengene retur. Både han og i øvrigt også Aldis vicedirektør fremhæver, at det ikke er mange, der giver hele tre års garanti på cykler.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk