14. april 2021
Roskilde Kommune er blevet nemmere at få fat i på telefonen. Foto: Kim Rasmussen
Roskilde Kommune er blevet nemmere at få fat i på telefonen. Foto: Kim Rasmussen
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Nemmere at fange rådhuset på telefonen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Nemmere at fange rådhuset på telefonen
Roskilde - 04. marts 2021 kl. 06:22

Medarbejderne på rådhusets informationscenter er blevet rykket lidt rundt, så det i fremtiden bliver nemmere at få en medarbejder i røret. Roskilde Kommue har fundet ud af, hvornår borgerne ringer mest, og på de tidspunkter vil der fremover være en større bemanding på hovednummeret 46 31 30 00.

Så på hverdage klokken 9-14 vil det være nemmere at komme igennem på rådhuset. Når telefonerne er lukket på informationscentret. så er det den fælles kommunale hotline, der tager over og kan hjælpe med vejledning og selvbetjening mandag-torsdag klokken 8-20, fredag klokken 8.16 og søndag klokken 16-20.

Og man kan altid hele døgnet alle ugens syv dage kigge med på www. roskilde.dk, hvor den hjælpende sjæl chatrobbten Kiri kan svare på spørgsmål, der ikke er for problematiske.

Lars Løkke starter nyt parti i midten af dansk politik. Kunne du finde på at stemme på hans parti ved næste folketingsvalg?
 

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk