21. november 2017
Torsdag var flere handlende, ifølge Steen Nielsen, frustrerede over at blive mødt af en lukket dør og et skilt med sparsomme informationer om situationen ved Dagli Brugsen i Høm. Arkivfoto
Torsdag var flere handlende, ifølge Steen Nielsen, frustrerede over at blive mødt af en lukket dør og et skilt med sparsomme informationer om situationen ved Dagli Brugsen i Høm. Arkivfoto
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Kunde: Jeg vil ikke handle i Dagli Brugsen mere

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Kunde: Jeg vil ikke handle i Dagli Brugsen mere
Opdateret 20. oktober 2017 kl. 15:30
Ringsted - 20. oktober 2017 kl. 15:25
Af Anna Egeris Karstoft
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Det er slut med at handle i Dagli Brugsen i Høm for Steen Nielsen. Han gør normalt sine daglige indkøb i forretningen, der har holdt lukket siden torsdag formiddag på grund af mus. Men under lukningen mener han ikke, at butiksuddeleren har været åben nok omkring situationen.

arrow Læs også: Dagli Brugsen i Høm er genåbnet

- Jeg kører ikke derned og handler mere. Jeg tror ikke på dem mere, når de ikke kan stå frem omkring sådan noget her, siger Steen Nielsen, der selv er tidligere brugsmedarbejder.

Da han kom forbi Dagli Brugsen i Høm torsdag eftermiddag omkring klokken 17, blev han nemlig forarget over, at der mødte ham en lukket dør og et skilt, hvor meddelelsen lød: Lukket på grund af mistanke om skadedyr.

- Det handler om princippet i, hvordan de taler. Vi ved, det er en tid, hvor musene er ude. Men jeg bliver forarget over, at de ikke stod frem personligt foran butikken og fortalte, at de holdt lukket, fordi der var fundet en mus.

Og ifølge Steen Nielsen, der bor i Sandby, var han ikke ene om sin frustration, for ud over ham selv var der 10-15 andre irriterede handlende ved forretningen, da han var forbi for at købe en dunk eddike sidst på eftermiddagen.

- Der var flere, der sagde, hvorfor pokker kan de ikke fortælle, hvad der sker?, lød det fra Steen Nielsen fredag morgen.

Butiksuddeler Anders Jensen har, ud over skiltet på døren, udsendt en identisk meddelelse til butikkens kunder på forretningens Facebook-profil. Men det gør ikke sagen bedre for Steen Nielsen.

- Det er jo ikke os alle sammen, der har Facebook, siger han.

arrow Mus er skyld i Dagli Brugsens lukning
20. oktober 2017 kl. 14:30 Opdateret: kl. 15:31
LÆSER
ARRANGEMENTER


Har du en aviskode?





Du finder aviskoden
i den trykte udgave af din avis.
Like os på facebook

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk