23. november 2017
Billetsystemet til Sejerøfærgen fungerer stadig ikke tilfredsstillende, og nu kræver udvalget for teknik og miljø handling.Foto: Per Christensen
Billetsystemet til Sejerøfærgen fungerer stadig ikke tilfredsstillende, og nu kræver udvalget for teknik og miljø handling.Foto: Per Christensen
Foto: Per Buurgaard Christensen
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Sidste frist for billetsystem

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Sidste frist for billetsystem
Kalundborg - 12. september 2017 kl. 13:24
Af Ulrik Reimann
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Sejerø: - Billetsystemet til Sejerøfærgen virker stadig ikke tilfredsstillende, og den sag kommer også op på væres næste møde. Der er stort fokus på de problemer, det volder især øboerne, og nu kræver vi en handlingsplan, der skal få systemet til at fungere. Hvis det ikke lader sig gøre, så må vi finde en anden løsning.

Sådan lyder det fra Karl-Åge Hornshøj Poulsen (V), formand for udvalget for teknik og miljø, der på sit seneste møde fik (endnu) en orientering om problemerne med bookingsystemet. Ø-udvalget behandler sagen på sit møde i september, og evalueringen vil derfor kunne forelægges udvalget for teknik og miljø på mødet i oktober.

Bookingsystemet blev indført i starten af året og har i større eller mindre grad været plaget af problemer siden, som blandt andet har medført overbooking, kundeklager og stress på færgekontoret.

Jens Thomassen fra Sejerø Udviklingsforum glæder sig over den klare melding fra udvalget, men indskyder, at det allerede på et møde i maj blev foreslået, at man opsatte en klar frist for leverandøren til at få billetsystemet til at fungere tilfredsstillende.

- Systemet har også en række indbyggede uhensigtsmæssigheder. Det virker for eksempel ikke ordentligt på hverken iPad eller iPhone, og designet er ikke godt. Der mangler simpelthen professionel tilgang, og det er sørgeligt, at det skal tage så lang tid at få gjort noget ved problemerne, mener Jens Thomassen.

LÆSER
ARRANGEMENTER


Har du en aviskode?





Du finder aviskoden
i den trykte udgave af din avis.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk