22. oktober 2019
Sejerøfærgen kommer til at sejle med et utilfredsstillende billetsystem en tid endnu. Men nu samarbejder sejerøboere og Kalundborg Kommune om en fornuftig løsning. Foto: Mik
Sejerøfærgen kommer til at sejle med et utilfredsstillende billetsystem en tid endnu. Men nu samarbejder sejerøboere og Kalundborg Kommune om en fornuftig løsning. Foto: Mik
Foto: Mik
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Øboere skal hjælpe med at forbedre billetsystem

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Øboere skal hjælpe med at forbedre billetsystem
Kalundborg - 25. maj 2017 kl. 08:55
Af Thomas Rye
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Øboere og kommune arbejdet nu direkte sammen om at få udbedret manglerne ved det nye billetsystem på Sejerøfærgen.

arrow Læs også: Bookingsystem fungerer stadig ikke

Forleden mødtes Sejerø Dialogforum med repræsentanter fra Kalundborg Kommune, og parterne var enige om at arbejde sammen om at løse problemerne.

- Kommunen er meget imødekommende overfor os, og de er indstillet på, at færgens brugergruppe skal inddrages i at finde nogle fornuftige løsninger, siger Jens Thomassen, der deltog i fredagens møde.

Det kommer dog til at tage tid, før det nye billetsystem fungerer upåklageligt, og Jens Thomassen tror ikke på, at man kan nå det til feriesæsonen, hvor mange turister traditionelt tager færgen til Sejerø.

- Det er desværre ikke realistisk, mener han.

arrow Afviser rygter om lukning af færgekontor
13. december 2017 kl. 11:49 Opdateret: kl. 09:21
arrow En forkert løsning for Sejerøfærgen
05. oktober 2017 kl. 10:01 Opdateret: kl. 07:59
arrow Sidste frist for billetsystem
12. september 2017 kl. 13:24 Opdateret: kl. 09:49

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk