27. maj 2018
Det, at vi kan gennemføre en kundeundersøgelse via en sms, giver os for første gang mulighed for at spørge alle vores kunder og dermed få et endnu bedre grundlag for vores arbejde, siger bestyrelsesformand Anne E. Jensen, Kalundborg Forsyning.
Det, at vi kan gennemføre en kundeundersøgelse via en sms, giver os for første gang mulighed for at spørge alle vores kunder og dermed få et endnu bedre grundlag for vores arbejde, siger bestyrelsesformand Anne E. Jensen, Kalundborg Forsyning.
Foto: Privatfoto
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Forsyningen laver tilfredshedsundersøgelse via sms

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Forsyningen laver tilfredshedsundersøgelse via sms
Kalundborg - 16. maj 2018 kl. 17:57
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Kalundborg Forsyning vil gerne yde den optimale service, og det kan vi kun, når vi kender vores kunders holdninger, siger Anne E. Jensen, bestyrelsesformand i Kalundborg Forsyning. Undersøgelsen sendes ud via sms i denne måned.

- Kalundborg Forsyning kan ikke fravælges af kunderne, og derfor er det meget vigtigt, at vi kender vores kunders ønsker og behov, så vi hele tiden arbejder på at blive endnu bedre til at servicere dem. Det, at vi kan gennemføre en kundeundersøgelse via en sms, giver os for første gang mulighed for at spørge alle vores kunder og dermed få et endnu bedre grundlag for vores arbejde, siger Anne E. Jensen.

Nye i undersøgelsen er bl.a. kunderne på Sejerø, hvor der blev indviet et nyt vandværk for knap et år siden, og Svebølle Vandværk, der blev lagt sammen med Kalundborg Forsyning ved årsskiftet.

Tilfredshed med leverancer
- Det er vigtigt, at rigtig mange svarer. Vi skal bruge svarene til at udvikle produkterne og dermed sikre den rigtige balance mellem kvalitet og pris, siger Niels Erik Olsen og Jørgen-Ole Jensen, der begge er valgt af forbrugerne til bestyrelsen i Kalundborg Forsyning.

Spørgsmålene går bl.a. på tilfredsheden med leverancerne fra forsyningen, som omfatter levering af drikkevand, håndtering af spildevand, herunder tømning af bundfældningstanke samt levering af fjernvarme. Der er også spørgsmål om forholdene omkring vejarbejder, og hjemmesidens evne til at give hurtige svar og løsninger.

Undersøgelsen gennemføres i maj, og resultatet af undersøgelsen skal danne grundlag for den fremtidige servicering af kunderne og bl.a. bruges på bestyrelsens strategi- og budgetseminar i august.

- Vi vil naturligvis holde vores kunder orienteret via hjemmesiden og medierne, siger Anne E. Jensen.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk