7. december 2019
Kontrolrapporten fra maj.
gallery icon

Se billedserie

Kontrolrapporten fra maj.
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Café ZigZag ude i en shitstorm

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Café ZigZag ude i en shitstorm
Opdateret 15. juli 2015 kl. 13:17
Kalundborg - 14. juli 2015 kl. 17:56
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Brødrene og makkerparret bag Café ZigZag i Kalundborg er Jacob og Dennis Uzundal, og de to har ikke glemt, at Fødevarestyrelsens inspektion gav cafeen en sur smiley på grund af forkert håndtering af langtidsholdbar fløde, men styrelsen har igen besøgt cafeen, og nu smiler smileyen.

Det gør indhaverne dog ikke, for de er i øjeblikket ude i en såkaldt shitstorm på Facebook, hvor især negative kunder skriver om deres oplevelser på cafeen, og langt de fleste er ikke tilfredse med enten maden, betjeningen, ventetiden, vand i drinks eller andet, men nu svarer den ene af brødrene igen på Facebook.

En af de utilfredse er Trine Grue Werth fra Kalundborg, der har anmeldt café ZigZag til Fødevarestyrelsen. Hun oplevede »en klam røræg på en tallerken med gamle madrester«.

23-årige Martin Nicklas Sørensen også fra Kalundborg har, som følge af skriverierne på Facebook, fået sit livs første anbefalede brev. Afsenderen er advokat Kim Hansen, advokat for indehaveren af Café ZigZag, og balladen handler om deling af en kontrolrapport med en sur smiley.

Ifølge Martin Nicklas Sørensen, så går indehaveren af Café ZigZag i Kalundborg i meget små sko, når han gennem sin advokat sender et anbefalet brev til ham med skjulte trusler, hvis han ikke på Facebook skriver et dementi af en kontrolrapport fra Fødevarestyrelsen, som giver cafeen en sur smiley.

Cafeene ejer fastholder, at Fødevarestyrelsen tog fejl, da man den 20. maj gav cafeen en sur smiley. Han er glad for opbakningen fra andre kunder, og fortæller at man har modtaget ikke færre end 112 mails med opbakning, fortæller:

- Vi er meget glade for den store opbakning, som vi oplever fra de tilfredse kunder, siger Dennis Uzudal til avisen.

sup

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk