11. juli 2020
Flemming Ipsens venlige stemme har guidet mange virksomheder i forbindelse med corona.
Flemming Ipsens venlige stemme har guidet mange virksomheder i forbindelse med corona.
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Centerchef roser Furesøs hotline

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Centerchef roser Furesøs hotline
Furesø - 02. juni 2020 kl. 11:23
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Af Mikkel Kjølby
Der var flere spørgsmål end svar, da Statsminister Mette Frederiksen (S) tonede frem på TV-skærmen og fortalte om nedlukningen af det danske samfund i forbindelse med corona-situationen.

I den forbindelse blev overdækkede storcentre lukket ned, men samtidig blev der indført diverse støtteordninger.

Ude på Farum Bytorv var gode råd dyre og ventetiden på Erhvervsministeriets corona-hotline uoverskuelig lang. Men så trådte Furesø Kommune til med en corona-hotline med erhvervskonsulent Flemming Ipsen som rådgiver.

- Det var en genial løsning. Det skal Furesø Kommune virkelig have ros for. Ingen af os havde prøvet noget lignende, og vi sad allesammen med flere spørgsmål end svar, siger centerchef Kenneth Barenholdt.

For pludselig var der hul igennem til flere svar end spørgsmål. Flemming Ipsen havde de fleste svar på rede hånd, og dem han ikke havde, skaffede han på magisk vis.

- Han må have haft en god forbindelse i Erhvervsministeriet. For han skaffede svarene lynhurtigt. Det har været superdejligt at ringe til Flemming og få hjælp, lyder det fra Kenneth Barenholdt.

Ligesom de øvrige storcentre er Farum Bytorv genåbnet.

Sommerpakken giver 50% rabat på entré til mange oplevelser som f.eks. museer. Benytter du dig af de gode tilbud ?