Jobcenteret i Faxe Kommune vil gerne have hjælp til at forbedre telefonbetjeningen.
Det første indtryk er ofte det stærkeste, og derfor er det også vigtigt, at man som medarbejder på jobcenteret er god til at hjælpe borgerne, når man tager telefonen.
Det vil Jobcenter Faxe gerne have hjælp til, og derfor opfordrer de nu borgere, der har været i telefonisk kontakt med jobcentret til at deltage i et kort spørgeskema.
Der er sidste frist for svar den 5. april, og spørgeskemaet kan findes på kommunens hjemmeside.
Kommentarer
Vi ønsker en åben og livlig debat på sn.dk, og opfordrer alle til at kommentere, udveksle viden og stille spørgsmål. Debatten skal foregå i en ordentlig og respektfuld tone. Redaktionen fjerner indlæg, der ikke lever op til SN.dks retningslinjer og gældende lovgivning. Se retningslinjerne her
06:00 | Miljøbevidst motorsav |
00:01 | Lav din egen gratis flis |