22. maj 2018
I løbet af få minutter og med meget få rekvisitter så som mobiltelefon på selfiestang og tilkobling til en computer er Garno klar til at sende live på Facebook - med Mads og June Robinson Mouritzen foran det løbende kamera og Mads? ven Kenneth Hauslund bag kameraet. Foto: Anders Ole Olsen
gallery icon

Se billedserie

I løbet af få minutter og med meget få rekvisitter så som mobiltelefon på selfiestang og tilkobling til en computer er Garno klar til at sende live på Facebook - med Mads og June Robinson Mouritzen foran det løbende kamera og Mads? ven Kenneth Hauslund bag kameraet. Foto: Anders Ole Olsen
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Kunderne kvitterer, når Garno inviterer indenfor online

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Kunderne kvitterer, når Garno inviterer indenfor online
Erhverv - 26. april 2018 kl. 15:00
Af Kathrine Harvey Små 6400 følgere har webshoppen Garno, der sælger garn og tilbehør, på Facebook. Til sammenligning har Faxe Kommunes Facebooks
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Mens avisen er på besøg, sender Garno, der holder til i Haslev, live på deres Facebook-side. Det gør Garno flere gange om ugen, nogle gange et par gange om dagen.

- Garno laver blandt andet et koncept, der hedder først til mølle, hvor der bliver lavet pakker, som følgerne selv er med til at sammensætte. Det kan være alt fra garnnøgler til hæklenåle og målebånd - ting, som Garnos følgere måske lige står og mangler. Det er en måde at give kunder indflydelse på, siger June Mouritzen.

P.t. har Garno cirka 100 faste online-kunder og 1300 navne i deres kundedatabase. Nye kommer til hver dag.

- Især jyderne er vilde med Garno. Jeg tror faktisk, at hovedparten af Garnos kunder bor i Jylland. Jeg ved ærlig talt ikke helt, hvorfor de er så vilde med Garno derovre, men det er meget dejligt, siger June Mouritzen.

Det sociale medie Facebook er blevet en vigtig, ja måske faktisk den vigtigste kanal for at tiltrække kunder, og netop live-sendingerne er en måde at gøre Garno personlig på, og personlig betjening er dét, kunderne sukker efter, forklarer Mads Mouritzen.

Læs hele artiklen gratis i ErhvervsAvisen Sjælland http://www.e-pages.dk/erhvervsjaelland/313/ hvor der er tema om fyrtårnene i Faxe kommune.

  • ErhvervsAvisen Sjælland

    ErhvervsAvisen Sjælland

  • Erhverv Nordsjælland

    Erhverv Nordsjælland