28. januar 2021
Kim Schumann ved den cnc-styrede kantpresser, der kan klippe og bukke emner op til lige over fire meter i bredden.
gallery icon

Se billedserie

Kim Schumann ved den cnc-styrede kantpresser, der kan klippe og bukke emner op til lige over fire meter i bredden.
Foto: Mie Neel
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: AGJ-styrken er fordoblet på et år

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

OBS! Denne artikel er en betalingsartikel og kan derfor kun læses af abonnenter eller mod betaling.

AGJ-styrken er fordoblet på et år
Erhverv - 26. november 2020 kl. 19:44
Af Ulrik Reimann Foto: Mie Neel

Da AGJ Stainless & Rørteknik etablerede sig med en stor afdeling i Kalundborg for mindre end et år siden, var det med et ønske om vækst. Det ønske er blevet indfriet - endda i en grad, så det er blevet en stadig større udfordring af skaffe tilstrækkeligt kvalificeret arbejdskraft.

Få fuld adgang til sn.dk og læs resten af artiklen

For at læse denne artikel skal du have et digitalt abonnement eller et abonnement på et af vores dagblade: DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt eller Sjællandske.

Hvis du ikke har et digitalt abonnement, kan du tegne det her.

Du kan få 24 timers digital adgang for 25 kr. eller fuldt digitalt abonnement fra 279 kr. pr. måned.

Det er hurtigt og nemt - og du kan betale via MobilePay eller betalingskort.

Vælg mellem

24 timers digital adgang:

  • Fuld adgang til sn.dk, inkl. sn.dk+
  • Adgang til e-aviserne:
    DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt og Sjællandske
  • Arkivadgang
Køb 24 timers adgang

Digitalt abonnement:

  • Adgang til sn.dk, inkl. sn.dk+
  • Valgfri e-avis, vælg mellem:
    DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt eller Sjællandske
  • Arkivadgang
Køb digitalt abonnement

  • ErhvervSjælland

    ErhvervSjælland

  • Erhverv Nordsjælland

    Erhverv Nordsjælland




Aftalepartier holder fast i, at biler skal kunne konfiskeres ved farlig kørsel - uanset om føreren ejer bilen. Er det en god idé?