15. december 2018
Man behøver langtfra at være stor fodboldfan for at få noget ud af at være med i HB Køges erhvervsnetværk, Netværket, forklarer bestyrelsesformand Steen Witthøfft. Især muligheden for at lave forretning sammen trækker mange til. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen
gallery icon

Se billedserie

Man behøver langtfra at være stor fodboldfan for at få noget ud af at være med i HB Køges erhvervsnetværk, Netværket, forklarer bestyrelsesformand Steen Witthøfft. Især muligheden for at lave forretning sammen trækker mange til. Foto: Jørgen Chr. Jørgensen
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: - 50 procent er ligeglade med fodbolden

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

- 50 procent er ligeglade med fodbolden
Erhverv - 15. maj 2018 kl. 11:00
Af Anders Fallesen
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Det stærkeste erhvervsnetværk i regionen.

De er ikke bange for at tage munden for fuld i Netværket, fodboldklubben HB Køges erhvervsforening, der med flere end 240 medlemmer spænder vidt inden for både geografi og faggrupper. Men det er langtfra hver og én af de mange medlemsvirksomheder, som nødvendigvis går op i, om HB Køge vinder eller taber, når dommeren fløjter op hver søndag. Det forklarer Netværkets bestyrelsesformand, Steen Witthøfft:

- HB Køge ser naturligvis helst, at alle bakker hundrede procent op om fodbolddelen, forklarer han smilende og fortsætter:

- Men vi har lavet undersøgelser, der viser, at 50 procent af vores medlemmer i princippet er ligeglade, om det er ishockey, håndbold eller fodbold. De er medlemmer for netværkets skyld og for den platform, som vi tilbyder. Det ser jeg som en klar styrke, for det underbygger, at det er et godt sted at lave forretning, og at alle får noget ud af det. Det betyder, at de ville være her, uanset om HB Køge lå i sub-toppen af Superligaen eller i 2. division, siger Steen Witthøfft, der tilføjer, at HB Køge naturligvis også får vigtig synlighed ud af det.

Som gammel Køge Boldklub-mand og siden HB Køge-mand har han imidlertid selv interesse for spillet på banen og håber selvsagt det bedste for klubben.

Én af Netværkets største tiltrækningskræfter er de mange arrangementer, man afholder, mener Steen Witthøfft.

Det er således et hovedargument, når man skal rekruttere nye medlemsvirksomheder, at man kan anvise en platform at mødes på. Netop det at anvise og facilitere er en kerneopgave for bestyrelsen.

Hele hele artiklen gratis i ErhvervsAvisen Sjælland på http://www.e-pages.dk/erhvervsjaelland/315/ hvor der er et stort tema om erhvervslivet i Køge kommune.

  • ErhvervsAvisen Sjælland

    ErhvervsAvisen Sjælland

  • Erhverv Nordsjælland

    Erhverv Nordsjælland

  • Erhverv Vestegnen & Sydkysten

    Erhverv Vestegnen & Sydkysten