10. august 2020
Din Parkering er af Kongevejscentrets ejere sat til at uddele p-afgifter. Foto: Morten Timm
Din Parkering er af Kongevejscentrets ejere sat til at uddele p-afgifter. Foto: Morten Timm
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: DEBAT: Frastødende måde at behandle kunder på

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

DEBAT: Frastødende måde at behandle kunder på

Af Hans Trojel Ørbækgårds Alle 807, Hørsholm:

Debat Ugebladet Hørsholm - 28. juli 2020 kl. 06:30
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk
arrow Læs også: DEBAT: P-dummebøder og den tvungne brug af IT

Torsdag 9. juli havde jeg post at indlevere hos Meny Dalgaard i Kongevejscentret. Det skulle ikke tage lang tid, og jeg glemte parkeringsskiven.

Den brøde fangede en parkeringsvagt fra et firma med det fornøjelige navn "Din Parkering" omgående, og min grove forseelse blev takseret til 795,00 kr.

Ifølge sedlen i vinduer strakte ulovligheden sig fra kl. 16:23 til kl 16:27.

Nu kom jeg lige fra et ærinde i Farums Indkøbscenter. Her er der døgnet rundt gratis parkering, som det kan ses på nettet. Tankevækkende!

Der er mange måder at behandle kunder på, og nogle handlendes metoder kan virke meget lidt kundevenlige, for ikke at sige frastødende - som ordet siger det.

arrow DEBAT: Parkeringsbøder ved Kongevejscentret rammer de forkerte
19. juli 2020 kl. 09:00 Opdateret: kl. 22:23
arrow DEBAT: Hvad tænker Kongevejscentret på?
30. juni 2020 kl. 09:15 Opdateret: kl. 20:47
Sundhedsstyrelsen opfordrer nu til at man bruger mundbind i myldretiden: Synes du det er en god idé?