18. juli 2018
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Forbrugernes stemme

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Forbrugernes stemme
Debat Egedal - 05. december 2017 kl. 10:25
Af Kim Røgen, Johannedalsvej 28, 3650 Ølstykke, skriver
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Debat
Egedal: Vi skal vælge repræsentant i Novafos, som er vores nye fælles vandselskab m.v. Valget foregår fra den 4. til 10. december og sker digitalt. Gå ind på www.NOVAFOS.dk for yderligere information.

Jeg stiller op til valget som forbrugerepræsentant i Novafos. Jeg er 65 år og bor i Ølstykke i Egedal Kommune. Jeg ønsker at bidrage med at give os forbrugere en klar og kompetent stemme på baggrund af mine erfaringer. En stemme som konstruktivt vil kunne sige både til og fra.

Professionelt har jeg altid arbejdet med strategi, planlægning, miljøspørgsmål, administrative processer og tekniske løsninger. Jeg har desuden i otte år været valgt som formand for Egedal forsyning og var med fra starten, da vandselskaberne blev dannet. De seneste seks år var jeg også formand for Furesø Egedal Forsyning.

Mit mål som forbrugernes repræsentant er at medvirke til udvikling af et selskab, som skal være en åben og udadvendt virksomhed med en høj grad af forbrugerinddragelse og lokalt fokus.

Selskabet dækker et stort område med mange forskelligheder både geografisk, fysisk, politisk - og i ejerkommunernes aktiver, systemer og anlæg. En af de væsentlige opgaver bliver at fastholde de lokale forbrugerinteresser i forhold til selskabets ønsker og krav til omlægning og harmonisering.