24. august 2019
Uanset om du er til tidlig eller sen træning, bør du ikke dyrke hård motion tre timer inden sengetid. (Arkiv)
Uanset om du er til tidlig eller sen træning, bør du ikke dyrke hård motion tre timer inden sengetid. (Arkiv)
Foto: Kasper Palsnov/Ritzau Scanpix
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Træning kan forstyrre din nattesøvn

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

OBS! Denne artikel er en betalingsartikel og kan derfor kun løses af abonnenter eller mod betaling.

Træning kan forstyrre din nattesøvn

Hvis du vil sove godt om natten, skal du ikke udsætte den hårde træning til sent om aftenen.

Danmark - 06. juli 2019 kl. 06:00
Af Ritzau
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Tidlige morgenhold i fitnesscenteret, styrketræning efter arbejde eller en sen løbetur efter aftensmaden.

Det er meget individuelt, hvornår vi kan lide at dyrke motion, og hvornår vi synes, vi har mest overskud til det.

Men i forhold til nattesøvnen er der tidspunkter, som er bedre at træne på end andre.

Få fuld adgang til sn.dk og læs resten af artiklen

For at læse denne artikel skal du have et digitalt abonnement eller et abonnement på et af vores dagblade: DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt eller Sjællandske.

Hvis du ikke har et digitalt abonnement, kan du tegne det her.

Du kan få 24 timers digital adgang for 25 kr. eller fuldt digitalt abonnement for 279 kr. pr. måned.
Særtilbud: Få første måned for kun 49 kr.

Det er hurtigt og nemt - og du kan betale via MobilePay eller betalingskort.

Vælg mellem

24 timers digital adgang:

  • Fuld adgang til sn.dk, inkl. sn.dk+
  • Adgang til e-aviserne:
    DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt og Sjællandske
  • Arkivadgang
Køb 24 timers adgang

Digitalt abonnement:

  • Adgang til sn.dk, inkl. sn.dk+
  • Valgfri e-avis, vælg mellem:
    DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvestnyt eller Sjællandske
  • Arkivadgang
Køb digitalt abonnement