
Grundet fejl opfordrer DSB rejsende til at benytte Rejsekort eller at købe billet via det fysiske billetsalg.
Der kan tirsdag formiddag opleves problemer med at købe og søge efter rejser på flere af DSB's platforme.
Det oplyser DSB på Twitter. Der henstilles i stedet til at benytte Rejsekort eller at købe billet via det fysiske billetsalg på stationen.
- Når vi skriver fysisk billetsalg, så mener vi DSB 7-Eleven eller DSB Salg & Service, skriver DSB i et opfølgende tweet.
På grund af situationen er kravet om pladsbillet midlertidigt suspenderet.
DSB oplyser ikke i tweetet, hvornår man forventer at have rettet op på de fejl, som rejsende kan opleve.
Problemerne vedrører køb og rejsesøgning i DSB's app, på DSB's hjemmeside og billetautomaten på stationen.
Der kan i øjeblikket opleves fejl med køb/rejsesøgning i DSB app, https://t.co/T7y8wTjyW7 og billetautomaten på stationen.
— DSB (@omDSB) January 19, 2021
Skal du rejse nu, anbefaler vi, at du benytter Rejsekort eller køber billet via det fysiske billetsalg på stationen.
Pladskravet er pt. suspenderet. pic.twitter.com/px2DZ93RSl
Kommentarer
Vi ønsker en åben og livlig debat på sn.dk, og opfordrer alle til at kommentere, udveksle viden og stille spørgsmål. Debatten skal foregå i en ordentlig og respektfuld tone. Redaktionen fjerner indlæg, der ikke lever op til SN.dks retningslinjer og gældende lovgivning. Se retningslinjerne her