4. marts 2021
DSB opfordrer rejsende til blandt andet at bruge Rejsekort, fordi der på andre platforme er problemer med at købe billetter. (Arkivfoto)
DSB opfordrer rejsende til blandt andet at bruge Rejsekort, fordi der på andre platforme er problemer med at købe billetter. (Arkivfoto)
Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: DSB oplever problemer med billetkøb og rejsesøgning

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

DSB oplever problemer med billetkøb og rejsesøgning

Grundet fejl opfordrer DSB rejsende til at benytte Rejsekort eller at købe billet via det fysiske billetsalg.

Danmark - 19. januar 2021 kl. 10:36
Af Ritzau

Der kan tirsdag formiddag opleves problemer med at købe og søge efter rejser på flere af DSB's platforme.

Det oplyser DSB på Twitter. Der henstilles i stedet til at benytte Rejsekort eller at købe billet via det fysiske billetsalg på stationen.

- Når vi skriver fysisk billetsalg, så mener vi DSB 7-Eleven eller DSB Salg & Service, skriver DSB i et opfølgende tweet.

På grund af situationen er kravet om pladsbillet midlertidigt suspenderet.

DSB oplyser ikke i tweetet, hvornår man forventer at have rettet op på de fejl, som rejsende kan opleve.

Problemerne vedrører køb og rejsesøgning i DSB's app, på DSB's hjemmeside og billetautomaten på stationen.

Nu må butikkerne igen åbne dørene op for kunder. Skal du derfor ud og bytte julegaver?