19. oktober 2017
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Endnu en forringelse af borgerservice

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Endnu en forringelse af borgerservice
Opdateret 05. oktober 2017 kl. 09:52
Valgdebat Ringsted - 05. oktober 2017 kl. 09:23
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Valgdebat
Ringsted: Man kan undres over, at Ringsted Kommune stadig har landets 6. højeste kommunalskat, når selvsamme kommunes service gang på gang bliver forringet. Og endnu engang er det borgerservice, der skal forringes.

Med denne tendens vil man unægtelig få spørgsmålet fra borgerne: Hvad betaler vi skat til?

Jeg behøver vist ikke at sige, at jeg er dybt uenig i, at man endnu engang forringer borgerservice. Første gang var det med nedsatte åbningstider og nu skal man så bestille tid på kommunens hjemmeside, inden man overhovedet kan "få service".

Der er stadig en del, der ikke har internet eller måske ikke ønsker/har råd til at have det. Og hvad med det arbejdende folk som ikke altid kan nå at komme på internettet, inden de SKAL forbi borgerservice?

Min konklusion er, at det nuværende byråd prioriterer borgernes skattekroner forkert, når servicen forringes og skatten forbliver tårnhøj.

Hvis man i stedet for fremadrettet at bruge en lille halv million årligt på at pumpe vand rundt mellem bassinerne på det nye torv, valgte at ansætte en medarbejder eller to mere i borgerservice, kunne Borgerservices oprindelige funktion, nemlig at være indledende servicefunktion for kommunens borgere, genoprettes.

Henrik Thomsen
Spidskandidat
Liberal Alliance Ringsted

Øvej 21
Allindemagle

LÆSER
ARRANGEMENTER


Har du en aviskode?





Du finder aviskoden
i den trykte udgave af din avis.
Like os på facebook

Tip os

Del din historie eller billeder

Send en e-mail til:
sndk@sn.dk

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk