Formanden for Roskildes Erhvervsudvalg Lars Lindskov (K).
Formanden for Roskildes Erhvervsudvalg Lars Lindskov (K).
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Vandt konkurrencen om Roskildes nye reklamekampagne: Alle tiders for Grønager

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Vandt konkurrencen om Roskildes nye reklamekampagne: Alle tiders for Grønager
Opdateret 17. februar 2017 kl. 10:32
Roskilde Avis - 17. februar 2017 kl. 05:11
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Den lokale grafiske virksomhed Grønagers i Jernbanegade vandt blandt flere konkurrerende opgaven med at udforme kommunens nye reklamekampagne med det gennemgående slogan: 'Alle tiders Roskilde' eller noget andet....

Målet er sammen med andre aktører i byen at fremhæve nogle af de ting, der gør Roskilde til noget særligt for at tiltrække turister, virksomheder og nye borgere.

Rent grafisk er det gennemgående slogan udformet på en måde, så man ændre det til f.eks. 'Alle tiders uddannelsby', 'Alle tiders handelsby' eller 'Alle tiders musikby'. På den måde bliver det muligt at fremhæve forskellige styrker for Roskilde alt efter sammenhæng og målsætning i den enkelte situation.

- På den måde kan vi få flere kvaliteter i byen frem gennem et slogan, forklarer byrådsmedlem Lars Lindskov (K), der er formand for Erhvervsudvalget.

Byrådet har foreløbig bevilget 700.000 kroner til starten af kampagnen i foråret, hvor målet er at lokke flere børnefamilier til Roskilde.

Alle partier stemte for undtagen Enhedslisten, som mente, det er 'varm luft', der ikke gavner kommunen i virkeligheden.

LÆSER
ARRANGEMENTER


Har du en aviskode?





Du finder aviskoden
i den trykte udgave af din avis.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk