23. september 2017
Billede
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Svar fra Boligselskabet Sjælland

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Svar fra Boligselskabet Sjælland
Roskilde Avis - 18. juli 2017 kl. 00:53
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Roskilde Avis har bedt sekretariatschef i Boligselskabet Sjælland Morten Lykkeberg om at svare på følgende spørgsmål i forhold til artiklen om de 18 rotter, der er fanget i lejligheden på tredje sal i nummer 142 i Æblehaven.

arrow Læs også: Kommunens rotteekspert: Ingen skal have rotter i bolig eller på altan

Er det ikke boligselskabets pligt at holde bygningen i en stand, så rotterne ikke kan komme ind?

Hvordan har I gjort det/gør I det i dette tilfælde?

Har boligselskabet ikke pligt til, at der forefindes et anvendeligt køkken i lejligheden, hvorigennem rotterne ingen adgang har.

Avisen har modtaget følgende svar fra Morten Lykkeberg:

"Vi har generelt en løbende en indsats for at holde rotter væk og sørge for at vores bygninger er i en fornuftig stand. Når vi får meldinger fra beboere omkring rotter, sørger vi for at inddrage kommunens normale rotteindsats, og hvis der er problemer med bygningsdele løser vi selvfølgelig også det.

Vi oplever enkelte gange, at der er nogen som opbevarer fødevarer på altaner, og det vejleder vi i de tilfælde også beboerne om, at det tiltrækker rotter - og det derfor er en rigtig dårlig ide.

Og vi er også i dialog med den beboer I trækker frem i denne sag omkring forholdene i boligen".

arrow Familie på tredje sal i Æblehaven invaderet af rotter
18. juli 2017 kl. 00:35 Opdateret: kl. 11:57
LÆSER
ARRANGEMENTER


Har du en aviskode?





Du finder aviskoden
i den trykte udgave af din avis.

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk