17. oktober 2017
Jonathan Løw var yderst veloplagt, og hans pointer gik rent ind hos de mere end 80 fremmødte. Foto: Morten Chas Overgaard
gallery icon

Se billedserie

Jonathan Løw var yderst veloplagt, og hans pointer gik rent ind hos de mere end 80 fremmødte. Foto: Morten Chas Overgaard
facebook icon twitter icon linkedin icon
print ikon
send til en ven ikon

Send til din ven.

X

Artiklen: Innovation er svært at gøre til en kultur

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Innovation er svært at gøre til en kultur
Faxe - 12. oktober 2017 kl. 18:26
Af Morten Chas Overgaard
Kontakt redaktionen:sndk@sn.dk

Der var godt fyld på Emmaus kursuscenter, da Business Faxe afholdt deres årskonference, og gæsterne gik ikke skuffede hjem. Iværksætter, forfatter og foredragsholder Jonathan Løw besøgte nemlig konferencen for at tale om temaet innovation, og hvor mange ofte fortaber sig i højtragende business-begreber, havde Jonathan Løw en mere konkret tilgang til emnet.

- Innovation er nemt at gøre til en strategi, men det er rigtig svært at gøre til en kultur. Hvis man skal være innovativ kræver det, at man sætter tid af til at tænke anderledes i hverdagen og i stedet for at gætte på, hvordan man kan ændre sine produkter, så de passer til kundernes behov, skal man måske kigge på, hvad kunderne har af problemer, som de ikke får løst i øjeblikket, sagde han.

En af de ting, Jonathan Løw pegede på, var, at man som virksomhed nogle gange skal kaste sig ud i at lancere et produkt for at se, hvordan det bliver taget imod. Det kan nemlig være de mindste ting, der skiller en succes fra en fiasko, og man kan ligeså godt prøve det af, inden man bruger for mange penge på at gætte kundernes behov.

- Coca Cola brugte 500 millioner på at rulle Coca Cola Zero ud på markedet, men i starten solgte den ingenting. I dag kender vi den alle sammen, men hvem kan huske, at den startede med at være hvid? Da de ændrede farven på etiketten eksploderede salget, og det understreger, at det er virkelig svært at forudse, hvad der bliver en succes, sagde Jonathan Løw.

Net-artiklen her er en forkortet version af en artikel, der bringes i Dagbladet Ringsted og Dagbladet Køge torsdag 12.10 og i Sjællandske Næstved fredag 13.10.

Du kan købe adgang til at læse hele artiklen - og resten af dagens avis - på linket her: http://sn.dk/modules/sn/flow_page_buy?utm_source=FAXE&utm_medium=SN&utm_campaign=avislink

LÆSER
ARRANGEMENTER


Har du en aviskode?





Du finder aviskoden
i den trykte udgave af din avis.
Like os på facebook

Tip os

Del din historie eller billeder

Send en e-mail til:
sndk@sn.dk

Køb

Artikel eller billede

Skriv til:
abonnement@sn.dk

Nyt om

Navne

Send en e-mail til:
navne@sn.dk